Allemaal kadootjes !!! - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu Allemaal kadootjes !!! - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Allemaal kadootjes !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

17 November 2016 | Frankrijk, Grenoble

Tjonge ,tjonge , wat een dag. Het begon al met een mooi plaatje vanmorgen,en hoe verder de dag naar de avond kroop, hoe indrukwekkender het werd. Ben vandaag van Challes la Montagne, naar Grenoble gereden. De lucht werd steeds blauwer en mijn gemoed steeds blijer....Smalle weggetjes ,haarspeldbochten ,het meer van Geneve,bergen met toppen waar de sneeuw op lag enz. enz. Heb een paar keer met mijn hoofd zitten schudden in de auto ,omdat ik bijna niet kon geloven wat ik zag.Adembenemend.!!!Langs de weg even een pauze ingelast, en ja hoor , daar zat dat iets rijper meisje uit Meerssen . Zonder jas , te genieten van de zon , appeltje ,flesje water aan een picknicktafel met een bijzonder mooi uitzicht. Hoe gelukkig kan een mens zijn. Bij aankomst in het hotel , meteen mijn spullen weg gezet en nog even een klein rondje Grenoble gedaan . Iets gegeten en nu , na het schrijven van dit blog , lekker mijn bed in met een mooi boek. Ik verheug me nu al op morgen , want dan heb ik de hele dag de tijd om Grenoble beter te leren kennen . Fijne avond nog , groetjes Riny

  • 17 November 2016 - 18:55

    Jean Dolmans:

    Hoi Riny,
    Zo te lezen hebben we jou niks wijs gemaakt!!!!!
    Geloof ons maar.....het wordt steeds mooier (en warmer)!
    Fijn dat je zo geniet.
    Groetjes,
    Annie en Jean.

  • 17 November 2016 - 19:02

    Riny Thewessen:

    Het is super !!! En de temp. word steeds aangenamer !!! Ik wist dat jullie me niets wijs maakte. Zouden jullie niet durven ....hahahaha Groetjes Riny XXX

  • 17 November 2016 - 19:02

    Riny Thewessen:

    En Tom-tom is een vriend die me nooit in de steek laat . :)

  • 17 November 2016 - 20:00

    Anja Speetjens:

    Hoi Riny, het ziet er prachtig uit allemaal, het is heerlijk om onderweg te zijn en al dat moois te zien. Ik genoot ook altijd van de rondreizen die ik heb gemaakt. Ik geniet met je mee grtjs

  • 17 November 2016 - 20:04

    Mimi En Jack:

    Heerlijk om te lezen Riny. De wereld is mooi he. Blijf genieten, wij genieten mee!

  • 17 November 2016 - 20:12

    Anja:

    Hoi Rinie, super geweldig slaap lekker tot morgen.
    Ik verheug me al op het blog van morgen.
    Weltrusten

  • 17 November 2016 - 21:19

    Luc:

    Bonsoir Riny,
    Grenoble zal je niet teleurstellen. Het is een leuke, mooie stad met een aantal mooie pleinen. En ook de 'entourage' is zeker de moeite waard. Profites-en ! Geniet er maar van en blijf 'bloggen'. (Dat kun je zelfs nog na het joggen. Ik had zin om te rijmen.)
    Groeten, ook van Mieke,
    Luc

  • 17 November 2016 - 21:28

    MJ Henssen :

    Hoi Riny.

    Zit zo te genieten van jouw reis.
    Jouw verhalen en foto's. Super.
    Slaap lekker straks.

  • 17 November 2016 - 22:53

    Jaantje Voncken:

    hallo Riny ....wat mooi die uitzichten, geniet met je mee via de foto`s en je reisverslag. p.s. waren dat nog limbo appeltjes, of produit de France? slaap lekker straks en vooral geniet van het "stadse" van Grenoble groetjes

  • 18 November 2016 - 09:23

    Margo:

    Ontzettend leuk om je zo te volgen en je foto''s te bekijken. Veel plezier vandaag in Grenoble.

  • 18 November 2016 - 10:16

    Nicole:

    Wat heerlijk Riny dat je je droom volgt!!

  • 18 November 2016 - 10:46

    Christel:

    Wauw Riny
    Wat is 't daor sjoen....
    Geniet..... hoe geweldig is het om dromen echt te beleven.....
    Enjoy en Take care
    leefs XX

  • 18 November 2016 - 21:19

    Engeline:

    Ik geniet op afstand met je mee..........SUPER!!!!

  • 18 November 2016 - 21:19

    Engeline:

    Ik geniet op afstand met je mee..........SUPER!!!!

  • 18 November 2016 - 21:19

    Engeline:

    Ik geniet op afstand met je mee..........SUPER!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 772
Totaal aantal bezoekers 24554

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: