Teveel !!! - Reisverslag uit Mollet del Vallès, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu Teveel !!! - Reisverslag uit Mollet del Vallès, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Teveel !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

09 December 2016 | Spanje, Mollet del Vallès

Het was weer zo'n dag waarop ik keuzes moest maken . Waar naar toe ??Soms zie je dan door de bomen het bos niet meer . Gerona,Lloret de Mar , Margrat de Mar ,Blanes,enz.
Toen heb ik maar besloten ,dat ik gewoon ging rijden ,en zou zien waar ik uit kwam.
Stel je voor , zonnetje schijnt ,zonnebril op, raampje van auto open ,elleboog eruit,muziekje aan en rijden maar . Zo.n dag was het vandaag. Heerlijk.!!!
De temperatuur werd steeds aangenamer. Vanmiddag 20 gr. Ben uiteindelijk via Gerona, in de buurt van Blanes gestopt voor de lunch. Alleen al van het buiten eten kun je genieten . Wat een luxe. De zee was tamelijk ruw,daar hou ik wel van . Ik kom dan niet uitgekeken. Voel me dan intens gelukkig en meer heb ik dan niet nodig. Heb me tegen 16.00 toch maar losgerukt van al dat mooi's ,omdat ik graag voor het donker op de plaats van bestemming ben . Vandaag is die plaats Mollet del Vallés. Circa 20 km . van Barcelona. Misschien word dat morgen mijn bestemming . Groetjes Riny

  • 09 December 2016 - 19:55

    Mies:

    Wat een heerlijk leven en zo fijn om met je mee te genieten. De plaatsen die je noemt hebben we ook ooit bezocht. Tis een leuk gebied en dan die zee EN de zon, de .warmte. Een fijne avond en voor morgen.......gezond weer op.

  • 10 December 2016 - 07:51

    Els Vossen:

    fijne reis dag verder, zelf kan ik geen kan op, zweepslag,ben ik een paar weken zoet mee, groetjes

  • 10 December 2016 - 09:15

    Jaantje Voncken:

    gooiemurrige Riny ....ahhh je was in Blanes....Mooie botanische tuin daar.Wat een temperatuurtje daar , heerlijk.Lekker aan het strand en ruige zee, je komt helemaal aan je trekken.Geniet, meer kan ik niet zeggen ...dikke poen uit `t mooie, maar koude Meerssen xxx

  • 10 December 2016 - 09:26

    Riny Thewessen:

    Dank jullie wel . En ik beloof jullie dat ik blijf genieten . !!! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 24600

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: