Jarig !! - Reisverslag uit Aix-en-Provence, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu Jarig !! - Reisverslag uit Aix-en-Provence, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Jarig !!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

03 December 2016 | Frankrijk, Aix-en-Provence

Wat een dag !!!!! Om 5.30 werd ik wakker ,van de geluidjes van mijn telefoon.De eerste felicitatie's kwamen binnen . Ben nl. jarig vandaag .Bijzonder om te weten ,dat al zo vroeg op de dag ,mensen aan je denken .Ben toen ook maar opgestaan,met in mijn achterhoofd, de gedachte ,opruimen hier ,(appartement) want ik vertrek vandaag vanuit Golfe Juan naar Aix-en -Provence.Heb mezelf nl getrakteerd,vanwege het feit dat ik 2x32 jaar ben geworden ,op 2 nachtjes Wellness hotel .Door alle lieve en bijzondere berichtjes,waarvan een het mooiste kado is ,dat een moeder maar kan krijgen,is het later geworden dan gepland.Maar ja , je moet een beetje flexibel zijn.Ik ga steeds meer richting Spanje .De weg die ik vandaag reed,is totaal anders dan de voorafgaande. Hier komt goede wijn vandaan . Dus druivenstokken alom .Prachtig panorama. Ondertussen gaan de berichtjes op mijn tel. door .Dat maakt , dat ik me echt jarig voel vandaag. Lekker geluncht tussendoor en nu aangekomen in Aix-en-Provence. Een heerlijk hotel om je te laten verwennen . Daar ben ik altijd voor in . Een glaasje wijn ,om op mezelf te toosten en vroeg naar bed, want morgen wil ik buiten het wellness-gebeuren,ook nog gaan genieten van Aix-en-Provence. Dank jullie wel , voor deze bijzondere verjaardag en morgen gezond weer op !! Groetjes Riny.

  • 03 December 2016 - 19:56

    Jeanet:

    Riny van harte proficiat! Proost

  • 03 December 2016 - 20:42

    Riny Thewessen:

    Thank you !!! XXX

  • 04 December 2016 - 11:17

    Anja:

    Super, het zal natuurlijk anders zijn normaal de verjaardag in de kou en nu in de heerlijke zon. Dikke knuffel.

  • 04 December 2016 - 11:53

    Mies:

    Zo te lezen was het een bijzondere verjaardag. En zoals je gemerkt hebt, je reist niet alleen. Ben benieuwd hoe Aix en Provence bevalt. De Cours Mirabeau en de omliggende straatjes zullen je zeker weer bevallen. Daarna is het weer goed toeven in de wellness van je hotel.
    Bonne journée

  • 04 December 2016 - 12:23

    Jaantje Voncken:

    hallo reislustig, iets rijper meisje...gefeliciteerd had ik je al, maar mag best nog `ns...dus gefeliciteerd!!!Wat leuk je helemaal jarig voelen in je uppie, dat lukt alleen jou hahaha ......Heerlijk dat je 2 daagjes wellness ondergaat kun je weer fris en fruitig je reis vervolgen......enjoy en bon voyage xxxx

  • 04 December 2016 - 18:20

    Resy:

    je weet je wel te verwennen maar alsnog van harte veel liefs poenen Peggy bjorn jack resy

  • 06 December 2016 - 23:13

    Carla Verhees-Van Kan:

    Hoi Riny, mijn moeder is ook 3 dec jarig, 85 geworden. Mia Van Kan- Henssen
    Je kent haar wel denk ik. Nog een goede reis en amuseer je! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 24594

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: