De toerist uithangen !! - Reisverslag uit Vence, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu De toerist uithangen !! - Reisverslag uit Vence, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

De toerist uithangen !!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

26 November 2016 | Frankrijk, Vence

Tot 3 dec. ben ik in een appartement in Golfe Juan. Vandaar uit maak ik uitstapjes naar plaatsen in de buurt.
Eergisteren ben ik naar een winkelcentrum geweest met de naam Polygon Riviera. Zo ongelofelijk groot ,prachtig versiert al vanwege Kerstmis en zo chic,......ik hoorde er niet thuis. Hahaha . Zoveel winkels en merkzaken heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Maasmechelen Village is er niets tegen.Met zoveel garages en parkeer gelegenheid, dat het veilig is ,om je noodrantsoen eten en drinken bij je te hebben,want het kan even duren voordat je je auto terug gevonden hebt.
Gisteren een toer naar Antibes gedaan, een mooie plaats. Ook hier is duidelijk de geschiedenis aanwezig van oude forten en mooie legendes. En de zee maakt dat ik me dan meteen thuis voel.
Vandaag Saint Paul de Vence bezocht.Wederom mijn ogen uitgekeken.Wat een pracht plek. Hoog op de berg ,een historisch dorpje ,waar de straatjes en trappen soms nog geen meter breed zijn . Het ene na het andere prachtige winkeltje ,boetiekjes ,restaurantjes, en menige kleine galerij,met kunst ,waar je niet op uitgekeken komt. Mijn ogen zijn weer verwend geworden vandaag. Dus nu weer naar Golfe Juan om weer af te schakelen en morgen misschien even over de grens naar Italie !!! Fijne avond .Groetjes Riny !!

  • 26 November 2016 - 17:53

    Tiny:

    Hallo Riny,
    Dat klinkt al weer als uit n sprookje.
    Geniet er van. Wij genieten met je mee

  • 26 November 2016 - 18:51

    Mieke Wamper -Scheffers:

    Prachtig

  • 26 November 2016 - 19:07

    Hennie:

    hallo reiziger ,
    ik hoef niet te vragen hoe het reizen je bevalt , want ik lees tussen de regels alleen maar " genieten en genieten "
    Heerlijk toch ,en dit neemt niemand je meer af .
    Have fun

  • 26 November 2016 - 19:12

    Mies:

    Chère Riny,
    Weer bedankt voor het leuke verslag en de foto's. Je bent goed bezig met het " to do lijstje".

  • 26 November 2016 - 19:40

    Huub:

    Riny, het is werkelijk fantastisch om te zien wat je allemaal op je pad tegenkomt.

    Veel plezier en tot ergens in januari 2017

    Bon voyage.

  • 26 November 2016 - 21:17

    MJ Henssen :

    Weer een schitterend verslag en prachtige foto's.
    Het lijkt wel of elk plekje prachtig is.
    Ik geniet met jou mee.
    Voor straks : lekker slapen

  • 26 November 2016 - 22:26

    Gerry:

    Sjwan!! Lekker genete!

  • 27 November 2016 - 11:46

    Jaa:

    gooie zoondigmurrige nog, meidsje oet Meersje..........wat `n prachtige umgeving dao .En zèk nooit mjèr ich wjèrde dao neet toes.....dich beis toes, of `t noe in Meersje is of in Monaco.Effe `n interessant vraogske, zeen `n paar selfies, of de hubs `nne selfie-stick (erg lange) of de prince charmant is ......? hahaha fijne daag nog en blief veural sjrieve en fotograferen , dikke poen xxxx

  • 27 November 2016 - 11:51

    Riny Thewessen:

    Now Jaantje , soms vroag ich eemes um ein foto van mich te maken . Zu bein ich dan auch waal !!!!! Danke veur dien leef berichkse en ich goan effekes van de zon genete !!! (misselijk he !! ) XXXXX

  • 27 November 2016 - 14:12

    Helma:

    Now Riny,iech volg diech euveral,en es iech diech zeen genete,daan deenk iech trök aon de jaore die veer dao áóch höbbe genote.Jan en iech weense diech nog hiel váöl plezeer,en veural...GENEET ZE ,dikke knuffel oet meerssen,xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 896
Totaal aantal bezoekers 24593

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: