Avontuur 1 - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van riny thewessen - WaarBenJij.nu Avontuur 1 - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Avontuur 1

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

11 November 2016 | Nederland, Meerssen

Eerste bestemming bereikt. Op weg naar de zon , ben ik bijna alle weertype s tegengekomen. Regen ,wind ,sneeuw en dichte mist. Niet veel gezien van Luxemburg, alleen het tankstation ,... hahaha.Omdat ik al vaak in Luxemburg geweest ben wilde ik ook doorrijden . Benieuwd naar nieuwe mooie plekjes. Ben nu net buiten een dorp waar mijn chambre d 'h otes ligt.Net een heerlijke salade chevre kaas gegeten .En nu vroeg naar bed ,met een glaasje wijn .En natuurlijk even mijn reisverslag bijwerken , zodat iedereen die bezorgd was om mij , weet , dat alles oke is . (Riny is 63 jaar en weet wat ze doet ) Maar toch fijn dat mensen bezorgt zijn . Dat is ook een vorm van houden van , Ga voor vandaag afsluiten en lekker slapen . Morgen komt weer een nieuwe dag !!

  • 11 November 2016 - 21:45

    Sabrina :

    Sjloap lekker mutti en fijn um ye wjerre datste good bis aangekome xxx

  • 11 November 2016 - 21:46

    Marly:

    Slaap lekker Riny en morgen wacht je weer een nieuwe avontuurlijke dag.

  • 11 November 2016 - 21:49

    Mieke Wamper-Scheffers:

    Lieve Riny,

    Ik wens je een prachtige reis. Vind het geweldig, dat je dit gaat doen. Heel veel plezier en ik ben al nieuwsgierig naar je volgende verslag

  • 11 November 2016 - 21:59

    Jeanet:

    Hey Riny, zoals je ziet heb ik je link ook ontvangen, blij iets te horen en slaap lekker!

  • 11 November 2016 - 22:40

    Marlies Radstaat:

    heel leuk wat je doet genietse hou je in de gaten .hihihi slaapse

  • 12 November 2016 - 00:00

    Suzanne:

    Bon voyage!
    Enjoy!
    en maak ut fantastisch!

    xxx

  • 14 November 2016 - 12:40

    Jean Dolmans:

    Hallo Riny,
    Fijn om te lezen dat het zo fantastisch met je gaat. Geniet van je mooie omgeving, het lekkere eten en straks ook de lekkere zon. We vinden het leuk elke keer wat te horen en leuk om te zien waar je zit.
    Groetjes,
    Annie en Jean

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 24573

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: