Triootje !!!! - Reisverslag uit Hondón de las Nieves, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu Triootje !!!! - Reisverslag uit Hondón de las Nieves, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Triootje !!!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

16 December 2016 | Spanje, Hondón de las Nieves

Nee,nee ,nee mensen , het is niet wat jullie denken !!! Het triootje wat ik bedoel zijn mijn Mazdaatje , Tom-Tom en ik !!! We hebben het toch maar mooi samen gedaan .Vele kilometers hebben we samen afgelegd, samen het avontuur aangegaan . En ik had vertrouwen in ons alle drie.
Na 33 dagen onderweg te zijn geweest,vele mensen ontmoet te hebben en met veel dorpjes en steden kennis gemaakt te hebben ben ik nu op de bestemming aangekomen ,waar ik enkele weken ga verblijven.
Hondon de las Nieves. Mijn nichtje en haar man zijn een aantal maanden hier geweest ,maar zijn gaan 19 dec. weer naar Nederland. Dan blijf ik hier en neem hun plaats in op deze mooie plek. Hondon de las Nieves ,is een dorpje ong 35 km. land inwaarts van Alicante. Vanuit hier ga ik van alles ondernemen . Ik ga ook gasten ontvangen, en misschien ook met hun leuke avonturen en gezelligheid beleven.
Eerst vlieg ik nog voor 3 dagen terug naar Nederland vanwege een bruiloft van mensen die me na aan het hart liggen. Als ik dan terug ben in Spanje ,komt misschien mijn vriendin Anja de Kerstdagen met mij beleven. Maar dat hangt nog van een paar factoren af. In jan. 2017 komt een gezellige neef voor een paar dagen hier naar toe ,en mijn kinderen komen ook nog elk een weekendje . Dus ik krijg het hartstikke druk .hahaha . Maar wel gezellig .Vandaag met mijn nichtje naar Alicante geweest. Wat ben ik verliefd op die stad.Het voelt voor mij als thuis komen.De warme sfeer , de mooie boulevard ,het strand en de zee. Maar ook de mooie pleintjes met marmertegels en palmbomen en heerlijke kleine restaurantjes .Ik ben blij , dat ik komende weken mag gaan genieten van alle mooi,s dat het leven te bieden heeft. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Riny

  • 17 December 2016 - 08:09

    Mies:

    Buenos dias, va bien, para ver.
    Leuk om een paar dagen samen met je nichtje te zijn, bezoek te ontvangen, erop uit gaan, kortom een leuke tijd voor de boeg.
    Geniet er maar weer van.
    Hartelijke groeten.

  • 17 December 2016 - 09:43

    Huub Van Wersch:

    Hey Riny, welke neef komt er dan ook ?

  • 17 December 2016 - 11:06

    Henri:

    Eindelijk op plaats van bestemming. Maak er iets van.Tot ziens in meerssen.

  • 17 December 2016 - 11:52

    Marie-José Welie-Willems:

    Fijn om nu ook facebook vrienden te zijn! Zo kan ik je beter volgen op je avontuurlijke reis. Je laatste verslag net gelezen en ik heb er weer van genoten! Ik wens je een fijn verblijf in Hondon de las Nieves en heel fijne kerstdagen! Ik kijk uit naar je volgende verslag!

  • 17 December 2016 - 15:50

    Annie En Jean Dolmans:

    Fijn dat je op je plek bent. We zijn blij dat onze Tom Tom voor jou nog zoveel goed werk heeft kunnen doen.
    Rust nu eens goed uit en wij wensen jou hele fijne feestdagen!!!
    Groetjes uit een grijs en grauw Meerssen.
    Annie en Jean.

  • 17 December 2016 - 15:52

    Anja:

    Super heel veel plezier het is zo fijn dat u er bent heel veel plezier
    Xxx

  • 18 December 2016 - 08:11

    Els:

    fijne kerstdagen en een gezond 2017. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 24528

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: