Tja , iedereen heeft een eigen manier !! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu Tja , iedereen heeft een eigen manier !! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Tja , iedereen heeft een eigen manier !!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

12 December 2016 | Spanje, Valencia

Als voormalige gastvrouw van een horecagelegenheid had ik het vanmorgen een beetje lastig,.Ik weet , dat iedereen alles op zijn eigen manier doet ,en dat is ook prima ,maar..........De klant is koning, zolang hij zich als een koning gedraagt.
De stratenmakers waren al vroeg begonnen, maar dan nam ik hun niet kwalijk. Werk is werk. Maar toen ik in de ruimte ging zitten waar het ontbijt geserveerd zou worden ,liep er alleen een druk ,telefonerende mevrouw. Na enige tijd kwam ze naar me toe, drukte een menukaart in mijn handen en zei dat ik maar iets moest uitzoeken. Dat kan , iedereen doet het op zijn eigen manier.
Al telefonerend kwam ze vragen wat ik wilde ,en nam mijn bestelling op. Na een tijd gewacht te hebben ,kwam ze wederom telefonerend, met mijn boterham met een eitje . Na weer een tijdje gewacht te hebben ,kwam ze de koffie brengen . Toen wist ik weer waarom ik zo,n hekel heb aan telefoons op het werk. En erg gastvrij is dit ook niet. Maar laat ik dit als kanttekening plaatsen ,want verder heb ik echt geen reden om te zeuren. Valencia ligt aan mijn voeten . Wat een geweldige stad. wederom met de tourbus mee geweest. Zeker als je alleen bent , is dit een fijne manier ,om toch veel te zien. Nu was ik al in Valencia geweest ,enkele jaren geleden met een stel vriendinnen. Maar nu heb ik de stad toch heel anders gezien . Toen met veel tapas en wijn, nu met een flesje water in mijn tas. hahahaha !!!
Maar de stad blijft verrassen. En ik ben wederom onder de indruk van alles wat ik zie. Een beetje op tijd de stad verlaten ,om mijn slaapplekje op te zoeken. Dat doe ik het liefste voor het donker is . En wat was ik blij, want ik heb want rond gereden . Maar Riny zou Riny niet zijn ,...,,,,,ik heb het na 3 kwartier zoeken toch gevonden. Ik heb de heren boven even aangespoord om me te helpen zoeken . Dus morgen maar een kaarsje laten branden in een kapelletje of zo .!! Als beloning had het hotel van heeeeeel veeel verdiepingen,op etage 2 een zwembad ,sauna , sportruimte enz. Dus ik ben het zwembad ingedoken en heb zeker een uur het hele bad voor mezelf gehad. Wat een luxe. Als herboren ben ik nu deze blog aan het schrijven , maar ik weet nu al , dat ik morgen, voordat ik weer vertrek ,nog even een paar baantjes ga trekken. Morgen is mijn laatste overnachting in een hotel. Ik ontmoet dan mijn nichtje en haar man. in Hondon de las Nieves. Zij vertrekken 20 dec . weer naar Nederland, daarna blijf ik tot eind jan . 2017 in Hondon de las Nieves. Gewoon ,omdat het kan . Heerlijk he !!! Groetjes Riny.

  • 12 December 2016 - 21:40

    Nicole Janssen:

    Wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet, gewoon omdat het kan!!! Doe je straks de groetjes aan mijn tanteke en noonk?

    Heeeeeeele fijne reis nog!

  • 13 December 2016 - 09:16

    Tiny:

    Goeje murge nicheke,
    Het einde van je trektocht in zicht.
    Heel veel beleefd en gezien.
    Wát n ervaring rijker!!!
    Fantastisch.
    En nu op naar Mimi en Jack.
    Succes weer!!! Xxx

  • 13 December 2016 - 17:15

    Els:

    fijne aankomst .ik heb genoten van je reis verslag, groetjes

  • 13 December 2016 - 17:46

    Bertie Caenen :

    Heerlijk om te horen dat je je zo ammuseerd !!!
    Groeten, Bertie

  • 14 December 2016 - 17:26

    Miranda Dobbelstein:

    Hoi Riny,

    Wat prachtig om steeds opnieuw te lezen wat je nu weer hebt beleefd. Je bent duidelijk aan het genieten. Blijf zo door gaan!!

    Groeten, Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 24539

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: