Koninklijk !! - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu Koninklijk !! - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Koninklijk !!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

11 December 2016 | Spanje, Peñíscola

Een koninginnenrit was het vandaag. Met een waar ZONdagochtend -gevoel opgestaan. De zon ,was al wakker ,voor mij. Alles op het gemak. Ontbijtje, koffer weer in de auto zetten, zonnebril op ,muziekje , Tom-tom instellen en daar gaan we weer.
Het gevoel hebben , de hele wereld aan te kunnen. Omdat ik de tolwegen wil vermijden leidt mijn vriend Tom -tom, me meestal langs de mooiste wegen. Het zijn iets meer km. maar je krijgt er ook iets voor terug. Soms zat ik met een hand bijna in zee en de andere kon de berg aanraken. Geweldig . Kan zo uren rijden ,zonder dat het uitzicht me verveeld.
Mijn reis vandaag ging naar Peniscola. Voor dat ik vertrok ,had ik al appjes gekregen met grapjes hier over. Gedurende de hele dag ,als ik weer aan die appjes dacht , schoot ik in de lach. !! Dus ik heb ook nog lol gehad onderweg.
Na even zoeken mijn hotelletje gevonden in deze plaats. Weliswaar een gedateerd hotel, maar dat mag de pret niet drukken . Het uitzicht dat ik daar heb is grandioos. Over het strand,de zee, de grote rots !! Riny is meer dan tevreden.Na ingecheckt te hebben,een flinke strandwandeling gemaakt.Daarna iets voor de inwendige mens gedaan en nu als een prinses op de erwt, heerlijk lezen in bed totdat de oogjes dichtvallen . Dat zal niet lang meer duren , want na zo'n koninklijke rit en fijne dag is slapen een heerlijk toetje . Groetjes Riny.

  • 11 December 2016 - 21:21

    MJ Henssen :

    Hi Riny.
    Weer een fantastische dag zo te lezen.
    Hier een sombere dag. Dus nu jaloers op jou

  • 11 December 2016 - 21:34

    Riny Thewessen:

    Ook voor jou gaat het zonnetje eer schijnen !! XXX

  • 11 December 2016 - 21:34

    Riny Thewessen:

    weer

  • 11 December 2016 - 21:42

    Tiny:

    Hallo Riny,

    Wat heerlijk al weer.
    Je bent geschiedenis aan het schrijven. Je
    Kleinkinderen vinden dat straks ook fantastisch, lijkt me.
    Misschien kun je je reisgids wel gaan uitgeven.
    Wens je weer veel plezier.xxx



  • 12 December 2016 - 18:23

    Annie En Jean Dolmans:

    Hoi Riny,
    Jij boft toch maar!!! Leuk om te lezen.
    Hier somber weer; de bekende donkere dagen voor de Kerst!
    We denken dat het nu wel begint op te schieten, je hebt je doel bijna bereikt. Dan kun echt gaan genieten van de zon en je rust.
    Groetjes en veel plezier verder,
    Annie en Jean.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 24482

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: