Duizelingwekkend !!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu Duizelingwekkend !!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Duizelingwekkend !!!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

10 December 2016 | Spanje, Barcelona

Woww, wat een dag !! Daar ga je dan als iets rijper meisje ,op weg naar de grote stad. Met de gedachte ,........YES I CAN !! And ,YES I DID IT !!!
Barcelona wat ben je mooi . Heb genoten van je ,je hebt me laten stil zijn, je hebt me laten verwonderen en je hebt me laten duizelen. Genoten van de prachtige gebouwen,stil geweest van de drukte . Ik ben verwonderd ,door alle architectuur en wat bv. Gaudi wilde uitdrukken met zijn werken. Waar hij voor stond als plattelandsjongen . Zijn trieste dood , door te zijn overreden door een tram. De ene kerk of kasteel nog praalvoller dan de andere . En ik heb geduizeld ,door zoveel mensen die op de been waren. Ik wil niet overdrijven ,maar ik heb er wel een miljoen gezien ,voor mijn gevoel. En natuurlijk mag ik het stadion van FC Barcelona niet vergeten . . !! Niet dat ik daar nu zo warm voor loop, maar het is leuk om het eens allemaal van dichtbij te bekijken.
Maar nu ook weer blij, dat ik op mijn stekje terug ben. Ik begin te merken dat ik ouder word. De drukte is niet echt meer zo mijn ding. Zet mij maar neer aan zee, en je heb geen kind aan me !! Maar alles bij alles was het een bijzondere dag. Groetjes Riny.

  • 10 December 2016 - 19:19

    Jaantje Voncken:

    ja inderdaad een stad om bij weg te dromen.Heb je zelf gereden of in de toeristische dubbeldekkerbus, de rode en blauwe route,dan geniet je nog meer........Erg druk hè maar zo mooi, als ik in Spanje ben, doe ik ook steeds `n dagje Barcelona, je raakt niet uitgekeken.En nu weer lekker in je "rustig" hotel ,fijne avond en voor straks slaap lekker xx

  • 10 December 2016 - 19:23

    Riny Thewessen:

    In Barcelona de bus genomen. Was echt druk . Maar fijn ,om dit allemaal te mogen beleven !! Slaap jij straks ook maar lekker !! XX

  • 10 December 2016 - 19:41

    Maria Janssen:

    Riny Riny, wat een ervaringen.
    Wordt Bijna teveel om op te noemen.
    Durf zelf nauwelijks naar Maastricht te rijden met al die veranderingen.
    En jij rijdt me daar de halve wereld rond in je uppie.
    Chapeau voor je, doe het je niet na.
    Heb je nunet een dikke pluim op je hoed gestoken en het staat je goed.
    Ga rustig verder met genieten maar vergeet jezelf niet!!
    Dikke kus uit Geleen.

  • 10 December 2016 - 19:56

    Riny Thewessen:

    Weet je Maria, het geeft me ook een goed gevoel over mezelf. Het maakt me sterker,om me niet door angst te laten tegenhouden.En aangezien ik 101 wil worden ,kan ik die kracht wel gebruiken !!! Fijne avond nog . XX

  • 11 December 2016 - 09:15

    Els:

    hallo Riny ,ja ik moet je gelijk geven Barcelone is geweldig, maaaaaaaar teveel mensen, gelukkig zijn de hop hop bussen ,zo noem ik ze maar,dan kun je tenminste veel bekijken, knap van je,in zo drukke stad helemaal alleen met je auto, groetjes oet Bung.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 24525

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: