In de wolken - Reisverslag uit Mison, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu In de wolken - Reisverslag uit Mison, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

In de wolken

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

21 November 2016 | Frankrijk, Mison

Vandaag was een dag ,waarin ik mezelf beter heb leren kennen.Heftige regen en wind .Heuse hagelbuien en dichte MIST.Soms nog geen 5 meter zicht. En dan door de Alpen rijden . De ene bocht na de andere. Stukjes rots ,die op de weg lagen. Bomen die op omvallen stonden.Veel brandweerauto's onderweg ,water op de weg enz. Dus ik zat letterlijk ,in de wolken te rijden . Vooral in de bergen blijven die wolken lang hangen .Dat maakt het soms ook zo spookachtig. Ben een paar keer onderweg gestopt omdat de ruitenwissers het niet konden bij houden. Maar er was ook iets positiefs. Door de dichte mis kon ik ook niet in de diepe ravijnen kijken . En mijn hoogtevrees vond dat wel oke !!!!Na bijna 5 uur onderweg te zijn geweest ben ik dan toch eindelijk in Golfe-Juan aangekomen. Ja ,eindelijk de ZEE.!! Geweldig. Blijf 2 nachtjes in een hotel en dan tot begin dec. in een apm. Ben door de eigenaars van het apm. warm onthaald. Een fijne rondleiding door de plaats en daarna heerlijk bij hun gegeten. Morgen samen met hun met de trein naar Monaco en dan is alle leed van vandaag zo vergeten. Nieuwe dag , nieuwe kansen . Groetjes Riny

• 21 November 2016 - 23:06

Jaantje Voncken:

gooienaovend Riny
    Oei ...dat is minder......niet relaxed rijden dan, maar zoals jij bent haal je er toch iets positiefs uit.......geen kijk op de ravijnen. Wat leuk dat je hier bijna 2 weken dan blijft. Lekker naar Monaco en in gezelschap is ook even leuk toch. Amuzeer je morgen en voor nu welterusten, heb je verdiend xxxx

• 22 November 2016 - 07:29

Luc:

Salut Riny,
    Je hebt waarschijnlijk (een deel van) de Route Napoléon gereden ! Die is af en toe inderdaad heftig. Monaco zal alles goed maken. Alleen al de rit erheen is manjeprachtig.
    Geniet ervan.
    Cordialement, uit een regenachtig Brussel,
    Luc

• 22 November 2016 - 08:27

Myriam:

Ja zo heeft elk nadeel ook zijn voordeel! Wat fijn dat je zulke lieve mensen ontmoet. Je krijgt wat je verdient hé Rinie! En met alles wat jij uitzendt magenda je nog heel veel terug ontvangen. Geniet van je dag in Monaco! Dikke Knuffel

• 22 November 2016 - 09:04

MJ Henssen :

Hoi Riny.
    Wat knap van jou. Respect ....!!!
    Vandaag lekker genieten.
    XXX

• 22 November 2016 - 21:09

Anja :

Xxx

• 02 December 2016 - 14:19

Margo:

Haha, lees deze nu pas. Had ik blijkbaar gemist! Wat een super titel. Door al jouw enthousiasme verwacht je een heel ander verhaal. Maar deze belevenis zorgde voor klokkende oksels. Super dat je ook dat weer met goed gevolg doorstaan hebt! Chapeau!