Zweetdruppeltjes !!! - Reisverslag uit Mison, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu Zweetdruppeltjes !!! - Reisverslag uit Mison, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Zweetdruppeltjes !!!

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

19 November 2016 | Frankrijk, Mison

Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik vandaag ,de nodige zweetdruppeltjes te verwerken gehad. Op de weg van Grenoble naar Mison,kwam ik verschillende weggetjes tegen,die me deden afvragen waar ik mee bezig was. Zoooooo smal, geen hekwerk langs de kant ,en met mijn hoogtevrees een sterk staaltje van mij om door te rijden.(Kon ook niet omkeren ) Jullie snappen het al ,........zitten zweten als een otter.Maar ,SHE DID IT !!! PPpppfff. Maar al die mooie schilderijtjes die ik onderweg tegen kwam , maakte het weer oke . Zit nu in Mison ,op een plekje ,waar ik de stilte kan horen . Helemaal afgezonderd van de bewoonde wereld,waar een lieve madam en haar man me van harte deden ontvangen en me verzekerde ,dat zondagmorgen mijn ontbijtje om 9 uur aan de deur gebracht zou worden. Ik ga nu genieten van de zaterdagavond,met nog steeds dat mooie boek en een glaasje rode wijn. Dat fijne gevoel wens ik jullie ook toe. Groetjes Riny

  • 19 November 2016 - 19:18

    Mieke Wamper-Scheffers:

    Respect, Riny !!!! Een goede en een veilige reis
    verder

  • 19 November 2016 - 19:25

    Anja Speetjens :

    Zoooo,,dat was spannend, maar je hebt t weer gered, toppie toppie!
    Geniet van de avond, groetjes Anja

  • 19 November 2016 - 19:43

    Riny Thewessen:

    Fijn weekend ,Mieke en Anja !!!

  • 19 November 2016 - 19:47

    Bertie Caenen :

    Geweldig Riny

  • 19 November 2016 - 20:50

    Niek:

    Zo te zien rij je op de terugweg wéér ca 2 km over dat geitenpad. Daar zien we natuurlijk ook graag een foto van

  • 19 November 2016 - 20:58

    Anja:

    Girlpower yeahhh
    Super pppfff begin al te zweten als ik het lees.
    Fijne avond Super woman xxx

  • 19 November 2016 - 21:21

    Josée:

    Goed gedaan Riny. En nu genieten van het moment.

  • 19 November 2016 - 22:18

    Ellie:

    Ik heb bewondering voor je durf.en je zelfvertrouwen.
    Een mooie en veilige reis groetjes

  • 20 November 2016 - 10:09

    Tiny:

    Heee Dappere nicht van mij.
    Geweldig zeg! Wens je een heel leuk weekend en tot horens weer. Ook de groetjes van Rob

  • 20 November 2016 - 11:26

    Jaantje Voncken:

    goede zondag-morgen.........ik zag je ontbijtje op een foto , dus je hebt nu genoeg energie voor de weg terug naar beneden hihi Prachtige foto`s.....maar houdt nu maar je oogjes op de weg.Een fijne zondag en tuf ze naar je volgende bestemming xxx

  • 20 November 2016 - 13:10

    Henri:

    als je het niet meer aan kunt ga je toch achterin zitten ,met de ogen gesloten.

  • 21 November 2016 - 09:01

    Myriam:

    Goed gedaan meisie! Dikke schouderklop verdiend!
    De beloning heb je duidelijk ook met open armen ontvangen!
    Je reis is een levensweg op zich hè. Zoals het leven zich aandient moet je ermee dealen. En soms gaat dat met angst gepaard. Helemaal op jezelf teruggegooit blijk je dan meer in je mars te hebben dan je denkt!
    Volgens mij kun je een boek gaan schrijven van al je ervaringen.
    Succes en ik kijk uit naar je volgend bericht. Dikke knuffel. Myriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

riny

Levensgenieter !!

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 24491

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 12 Februari 2017

AVONTUUR 1

Landen bezocht: