Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn - Reisverslag uit Nancy, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn - Reisverslag uit Nancy, Frankrijk van riny thewessen - WaarBenJij.nu

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Door: Riny Thewessen

Blijf op de hoogte en volg riny

12 November 2016 | Frankrijk, Nancy

Vandaag op weg naar Nancy,na een heerlijk ontbijt in Cattenom . Heb de toeristisch route gereden . Wat kan ik genieten en helemaal tot rust komen ,alleen al door het panorama. En het mooiste gedeelte van mijn toer moet nog komen . Dan moet ik toch helemaal zen zijn. LOL. Voordat ik intrek nam in het hotel eerst even een flink stuk gelopen. Mijn taille vroeg erom . Met al dat heerlijke eten en veel autorijden raakt mijn conditie een beetje uit evenwicht. Ga nu genieten van mijn zaterdagavond en dat wens ik jullie ook allemaal toe . Groetjes Riny .

• 12 November 2016 - 18:57

Evemie :

Geniet van je avond en slaap heerlijk straks.

• 12 November 2016 - 19:03

Thea:

Fijne avond Riny dans la douce France. A toutaleure.

• 12 November 2016 - 19:04

Mimi En Jack:

Hoi Riny, heerlijk te lezen dat je zo geniet. Ga je morgen Nancy bezoeken of rij je verder
    Je zult heel veel te vertellen hebben als je hier aankomt.
    Hier is alles rustig, Piet is in Groeschelt en Marcel in Formentera. Gisteren hebben wij een prachtige wandeling gemaakt en vanmorgen zijn we even gaan terrassen in Hondon. Was gezellig.
    s Avonds koelt het flink af maar overdag is het heerlijk, vanmorgen en ook vanmiddag nog lekker in de zon gezeten. Hopelijk is dat nog steeds zo in december.
    Heel goede reis verder en we hebben weer contact.

Dikke poen van os drieje

• 12 November 2016 - 19:08

Anha:

Superrrr fijne zaterdag avond xxx

• 12 November 2016 - 19:43

Jacky:

Heeeeeerlijk rini geneet ma lekker. En ich hoop ddatste heel veul interessante luu tege kums.

• 13 November 2016 - 08:17

Luc:

Bonjour Riny,
    Doeg Wenceslas de kompleminte vaan us ! Heer steit op 't naor häöm geneumde plein, midden in Nancy. Dat maagste absoluut neet misse. Zoeväöl sjoen gebouwe höbste nog noets biejein gezeen op 25.000 veerkante meter !
    Op naor 't vollegende verhaol ! Ammezeer diech good!
    A bientôt.
    Luc et Mieke

• 13 November 2016 - 09:57

Jaantje Voncken:

bonjour ma chérie........tout va bien........ben maar niet bang voor je taille, als je flaneert, maak je de juiste beweging, om die in conditie te houden.......;) ...geneet van deze daag xx

• 13 November 2016 - 10:29

Christel:

Hee Riny
    alweer 'n stapje verder op dien Trip.
    Hiel veul plezeer.
    Alles waste met maaks blijf de rest vaan dien leve op dien netvlies
    Kiek good en geneet ! :)
    leefs XX Take Care

• 13 November 2016 - 20:59

Maria Janssen:

Even reageren weer.
    Terwijl Johnnie al slaapt, heb ik tijd voor jou.
    Hier is het koud kil en akelig.
    Stuur maar eens gauw wat warme zonnige groetjes naar ons toe.
    Je hebt het reuze naar je zin, is te merken.
    Geweldig, dit reisverslag is nu al goud waard.
    Blijf genieten, en wij blijven je volgen.
    Dikke kus.